Emergency Service
Niezastąpiony w sytuacjach awaryjnych na lotnisku, w hotelu, w czasie podróży, czy poza godzinami pracy biura w celu założenia, zmiany rezerwacji lotniczej czy zakupu innej usługi turystycznej.
Aby uzyskać natychmiastową pomoc, wystarczy mieć przy sobie kartę serwisową Grupy Travel lub numer serwisu zapisany w telefonie komórkowym.
„Będąc już na lotnisku w Monachium, usłyszałem komunikat, że mój rejs został odwołany. Tłumy ludzi ruszyły w kierunku biura przewoźnika, tworząc gigantyczną kolejkę. W portfelu miałem Kartę Serwisową Grupy Travel. Było już po 20:00. Zadzwoniłem i po kilku chwilach rezerwacja na kolejny rejs została już zmieniona. Niestety, spora część z tych osób, które stały w kolejce, musiała czekać całą noc, ponieważ z powodu braku miejsc ich rezerwację zmieniono na poranne rejsy”.