Travel Policy

Travel Policy

Profesjonalne i efektywne zagospodarowanie płaszczyzny podróży biznesowych w każdej firmie wymaga wypracowania stałych procedur  oraz wyznaczenia pożądanych standardów.  Pewien zakres procedur istnieje w każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od tego, czy jest on kreowany przez świadomą politykę kadry zarządzającej, czy wytworzył się samodzielnie na bazie powtarzalnych działań.

Świadomie nakreślona polityka aranżacji podróży służbowych nazywana jest Travel Policy. Powinna być ona zgodna z ogólnymi wytycznymi biznesowymi, wpisywać się w cele, strategie i misje firmy. Dodatkowo ważne jest, aby kładła ona nacisk na zdefiniowanie uprawnień poszczególnych pracowników i określenie wytycznych w zakresie autoryzacji podróży służbowych, co umożliwi optymalizację kosztów podróży i przyniesie znaczne oszczędności.
Procedury Travel Policy regulują szczegółowe kwestie, takie jak:  obowiązkowy minimalny czas składania zamówień (mierzony do wylotu), możliwa klasa podróży (biznes, ekonomiczna), standard hotelu, przedział cenowy biletów/ noclegów dla poszczególnych destynacji, uprawnienia składania i potwierdzania zamówień w agencji obsługi podróży służbowych.

Jedną z najistotniejszych korzyści z zaprojektowania i wdrożenia Travel Policy jest optymalizacja kosztów podróży służbowych, co w efekcie umożliwia uzyskanie znacznych oszczędności.

Długoletnie doświadczenia Grupy Travel we współpracy z liniami lotniczymi, dostawcami hoteli i innych usług, a przede wszystkim ciągłe weryfikowanie potrzeb klientów gwarantuje wiedzę i szereg umiejętności ważnych w kompleksowym analizowaniu rozwiązań w zakresie tworzenia, modyfikowania i wdrażania Travel Policy w przedsiębiorstwach.

Zapraszamy na naszą stronę internetową o tematyce Travel Policy: www.travelpolicy.pl

ZAUFALI NAM
© 2006-2015 - Grupa Travel
Wszelkie prawa zastrzeżone
Kreacja - Profabrica - 2013
Projektowanie stron WWW